Διαθέσιμη θέση εργασίας στην εταιρεία SARMED
Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές
Περιοχή
ΜΑΝΔΡΑ
Τίτλος Θέσης
Η θέση έχει καλυφθεί
Περιγραφή Θέσης Εργασίας - Απαιτούμενα Προσόντα
Περιοχή
ΜΑΝΔΡΑ
SARMED
Υπεύθυνος Επικοινωνίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Τηλ. Επικοινωνίας
SARMED
E-mail Επικοινωνίας
hr@sarmed.gr
Τίτλος Θέσης
Cash Collection Administrator
Η θέση έχει καλυφθεί
ΟΧΙ
Περιγραφή Θέσης Εργασίας - Απαιτούμενα Προσόντα
Cash Collection Administrator
H SARMED, πρωτοπόρος εταιρία στο χώρο των logistics (3PL) αναζητά να καλύψει θέση Cash Collection Administrator (Transport Projects).
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Distribution Network Manager και θα διεκπεραιώνει τις πληρωμές με αντικαταβολή. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μάνδρα Αττικής.
Περιγραφή θέσης :
Είσπραξη και συστηματική διαχείριση αντικαταβολών
Συμφωνία ταμείου σε συνεργασία με το λογιστήριο
Επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες για ζητήματα αντικαταβολών
Απόδοση αντικαταβολών και τιμολόγηση πελατών
Συστημική καταχώρηση κινήσεων αντικαταβολών
Απαραίτητα προσόντα:
Πτυχίο Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1 έτος
Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP) και MS Office με έμφαση στα Υπολογιστικά Φύλλα (Excel)
Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
Οργανωτικές ικανότητες
Ο/Η ενδιαφερόμενος/η μπορεί να αποστείλει το βιογραφικό του/της σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναφέροντας τον κωδικό της θέσης, CCA_1124.
H SARMED, πρωτοπόρος εταιρία στο χώρο των logistics (3PL) αναζητά να καλύψει θέση Cash Collection Administrator (Transport Projects).
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Distribution Network Manager και θα διεκπεραιώνει τις πληρωμές με αντικαταβολή. Η θέση εργασίας αφορά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μάνδρα Αττικής.
Περιγραφή θέσης :
Είσπραξη και συστηματική διαχείριση αντικαταβολών
Συμφωνία ταμείου σε συνεργασία με το λογιστήριο
Επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες για ζητήματα αντικαταβολών
Απόδοση αντικαταβολών και τιμολόγηση πελατών
Συστημική καταχώρηση κινήσεων αντικαταβολών
Απαραίτητα προσόντα:
Πτυχίο Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1 έτος
Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP) και MS Office με έμφαση στα Υπολογιστικά Φύλλα (Excel)
Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
Οργανωτικές ικανότητες
Ο/Η ενδιαφερόμενος/η μπορεί να αποστείλει το βιογραφικό του/της σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναφέροντας τον κωδικό της θέσης, CCA_1124.