Διαθέσιμη θέση εργασίας στην εταιρεία SARMED
Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές
Περιοχή
ΜΑΝΔΡΑ
Τίτλος Θέσης
Η θέση έχει καλυφθεί
Περιγραφή Θέσης Εργασίας - Απαιτούμενα Προσόντα
Περιοχή
ΜΑΝΔΡΑ
SARMED
Υπεύθυνος Επικοινωνίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Τηλ. Επικοινωνίας
SARMED
E-mail Επικοινωνίας
hr@sarmed.gr
Τίτλος Θέσης
Backoffice Administrator
Η θέση έχει καλυφθεί
ΟΧΙ
Περιγραφή Θέσης Εργασίας - Απαιτούμενα Προσόντα
Backoffice Administrator
H SARMED, πρωτοπόρος εταιρία στο χώρο των logistics (3PL) αναζητά να καλύψει θέση Backoffice Administrator, για τις εγκαταστάσεις της στον Ασπρόπυργο και στην Μάνδρα Αττικής.
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στο Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εξυπηρέτηση των παραγγελιών μέσω της προετοιμασίας & του ελέγχου των δεδομένων τα οποία καταχωρούνται στο WMS καθώς και την επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό την άρτια εξυπηρέτηση τους.
Περιγραφή θέσης :
Καταχώρηση δεδομένων για την προετοιμασία παραγγελιών
Προετοιμασία και σύνταξη αναφορών προς ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος αλλά και των πελατών
Προγραμματισμός υλοποίησης παραγγελιών και έκδοση δελτίων αποστολής
Καταχώρηση όλων των δεδομένων των παραδόσεων στο πληροφοριακό σύστημα της αποθήκης Επικοινωνία με τους πελάτες
Απαραίτητα προσόντα :
Πτυχίο Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS) και MS Office
Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1έτος
Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
Οργανωτικές ικανότητες
Ο/Η ενδιαφερόμενος/η μπορεί να αποστείλει το βιογραφικό του/της σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναφέροντας τον κωδικό της θέσης, BA_1124.
H SARMED, πρωτοπόρος εταιρία στο χώρο των logistics (3PL) αναζητά να καλύψει θέση Backoffice Administrator, για τις εγκαταστάσεις της στον Ασπρόπυργο και στην Μάνδρα Αττικής.
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στο Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εξυπηρέτηση των παραγγελιών μέσω της προετοιμασίας & του ελέγχου των δεδομένων τα οποία καταχωρούνται στο WMS καθώς και την επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό την άρτια εξυπηρέτηση τους.
Περιγραφή θέσης :
Καταχώρηση δεδομένων για την προετοιμασία παραγγελιών
Προετοιμασία και σύνταξη αναφορών προς ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος αλλά και των πελατών
Προγραμματισμός υλοποίησης παραγγελιών και έκδοση δελτίων αποστολής
Καταχώρηση όλων των δεδομένων των παραδόσεων στο πληροφοριακό σύστημα της αποθήκης Επικοινωνία με τους πελάτες
Απαραίτητα προσόντα :
Πτυχίο Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS) και MS Office
Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1έτος
Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
Οργανωτικές ικανότητες
Ο/Η ενδιαφερόμενος/η μπορεί να αποστείλει το βιογραφικό του/της σημείωμα στο hr@sarmed.gr αναφέροντας τον κωδικό της θέσης, BA_1124.